Är du social, strukturerad och trivs med kundkontakt?

Din huvuduppgift är att vara våra kunders första möte vid uthyrning eller praktiska frågor kring deras boende eller verksamhetslokal.

 

I dina arbetsuppgifter ingår:

– Uthyrning av lägenheter, garage och p-platser samt förråd

– Administrera uppsägningar, andrahandsuthyrningar och lägenhetsbyten

– Genomföra lägenhetsbesiktningar, visa lägenheter & upprätta hyresavtal

– Upprätthålla kundservice via telefon och ta hand om besökare.

– Bibehålla våra bra relationer till hyresgäster och samarbetspartners.

– Nyckelhantering

– Upprätta information till våra hyresgäster

– Övrig kontorsadministration

 

Utbildning & erfarenhet

Eftergymnasiala studier och/eller erfarenhet från liknande arbete är meriterande. Du skall gilla att arbeta inom service, och fungera väl med att jobba ensam såväl som i grupp. Har du erfarenhet från att arbeta med människor inom servicebranschen är detta också meriterande, vi lägger stor vikt på personlig lämplighet. Du bör ha god vana av att arbeta i datasystem och B-körkort är ett krav och tillgång till egen bil är ett plus.

 

Personliga egenskaper

För att trivas i rollen behöver du vara strukturerad, ansvarstagande, självständig och ha en hög servicekänsla.

 

Ansökan

Välkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast den 7 januari. Ansökan görs på mail till max@fastighetsstaden.se. Urval kan komma att ske löpande, sök därför tjänsten redan idag!

Har du några frågor om tjänsten ber vi dig kontakta Max på telefon: 0735-55 09 55 eller via mail: max@fastighetsstaden.se

Tillträde: Enligt överenskommelse

Arbetstid: Heltid

Lön: Fast lön